El TRAM és com és denomina el troleibús de
trànsit ràpid que circula per la ciutat de Castelló.
L'empresa
concessionària estarà subvencionada per la Generalitat Valenciana durant
15 anys a considerar que el negoci serà deficitari per 1,3 milions
d'euros anuals.
-El projecte: El projecte s'ha dividit en diverses fases, i alhora, aquestes en trams,
que inclouen la creació d'una calçada independent per al troleibús per
aquelles avingudes per la qual circule, a més de la seua remodelació.
El
primer tram acabat és el d'Universitat Jaume I - Parc Ribalta, que
uneix la Avinguda Sos Banyat amb el Passeig Morella i el Parc Ribalta, i
que va entrar en funcionament el 25 de juny de 2008.
Dónes del 20 de desembre de 2014 està operativa la línia al complet, que uneix la Universitat Jaume I amb el Grau.
-Polèmica: Va hi haver una polèmica per l'economia, ja que és van gastar més de 100 milions d'euros, aleshores aixà a la gent no li va senta bé a causa de la crisi que esta patint el país, per la legalitat, per les obres i sobretot per la seguretat, també per l'ecologia, la viabilitat, i el guiat.
-Funcionament: El troleibús és conduït per un conductor des del seu interior, té
completa preferència de pas en totes les interseccions regulades per
semàfor, i una velocitat màxima de 75 km/h.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada